irak_king Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Skrivet 6 Augusti 2009 Shoo fuska! Jag har ett problem som går ut på att jag inte kan snacka med alla i party chat? måste vara vän med dem först. Så kan jag inte snacka med nån och inte höra vad dem säger i cod också... (jäkligt jobbigt). Alla mina kompisar kan de. tror att de beror på att man måste vara 18.. men hur ändrar jag åldern? eller nåt? Jag vägrar göra en ny account! SNÄLLLAAA SVARA. DÅ MENAR JAG SNÄLLA!! Citera
swagzter Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Skrivet 6 Augusti 2009 Shoo fuska! Jag har ett problem som går ut på att jag inte kan snacka med alla i party chat? måste vara vän med dem först. Så kan jag inte snacka med nån och inte höra vad dem säger i cod också... (jäkligt jobbigt). Alla mina kompisar kan de. tror att de beror på att man måste vara 18.. men hur ändrar jag åldern? eller nåt? Jag vägrar göra en ny account! SNÄLLLAAA SVARA. DÅ MENAR JAG SNÄLLA!! Jag tror att du måste fixa något i "Parent settings" om du är yngre än 18 (har skrivit in att du är mindre). Finns i inställningarna i din Xbox. Jag tror att du typ måste skriva in din målsman's email eller nått. Sök på google, där kanske du kan hitta någon med samma problem. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.