Eldir Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Tjenare, jag har lite frågor ang. Wi-fi 1.Jag har INTE trådlöstnätverk, kan jag fortfarande fixa wi-fi? 2.Vart kan man köpa wi-fi connector? M.V.H Eldir :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Tjenare, jag har lite frågor ang. Wi-fi 1.Jag har INTE trådlöstnätverk, kan jag fortfarande fixa wi-fi? 2.Vart kan man köpa wi-fi connector? M.V.H Eldir :) 1- Du måste ha trådlöst internet. Tror inte att det går med lina.2- Finns nog i de flesta spelbutiker, kanske spelbutiken.se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Tjenare, jag har lite frågor ang. Wi-fi 1.Jag har INTE trådlöstnätverk, kan jag fortfarande fixa wi-fi? 2.Vart kan man köpa wi-fi connector? M.V.H Eldir :) 1- Du måste ha trådlöst internet. Tror inte att det går med lina.2- Finns nog i de flesta spelbutiker, kanske spelbutiken.se. aha :( kan man inte koppla in liksom en router i nätverket då? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Tryck in den här i datorn http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=318241 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 kostar den att ha i månaden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Nej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg