Stixx Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 någon som har lust att spela med mig på en instant 80 private server som funkar med 3.2.0? och snälla, tänker ni bara skriva att private server suger eller liknande så låt bli. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 någon som har lust att spela med mig på en instant 80 private server som funkar med 3.2.0? och snälla, tänker ni bara skriva att private server suger eller liknande så låt bli. Har också letat eftersom jag inte har playtime på mitt acc och jag vill prova de nya sakerna som kommit med den nya patchen. Dock så brukade jag spela på V.C.N wow som har funnits i typ 2 år men den är bara patch 3.1.3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 för jag har hittat en instant 80 private server till 3.2.0 som heter soulbound, dock är den lite krånglig för att man blir disconnectad rätt ofta.men,jag tkr den är en av de bästa som finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 (redigerat) för jag har hittat en instant 80 private server till 3.2.0 som heter soulbound, dock är den lite krånglig för att man blir disconnectad rätt ofta.men,jag tkr den är en av de bästa som finns. ska prova den nu. EDIT: jag kom in, ska vi köra? vad heter du Redigerat 8 Augusti 2009 av BigAfro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 (redigerat) visst jag kan köra mellan 21:30 och 00:00 idag och min gubbe heter kalzon (dwarf paladin tank) Redigerat 8 Augusti 2009 av Ponne92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Inget snack om privat servrar, låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg