mariofan96 Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 längtar såååååå. har t.o.m. sett att det finns en planet med form av marios huvud samt mega goombas på en annan planet. det släpps 11 juni förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Har klarat Super Mario Galaxy typ 3 gånger nu. Det var kul men...pallar inte med ett spel som är exakt lika dant fast med nya banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariofan96 Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Har klarat Super Mario Galaxy typ 3 gånger nu. Det var kul men...pallar inte med ett spel som är exakt lika dant fast med nya banor.det är det inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Yuck!! Bara tanken på ett till SMG gör mig sjuk! SMG var nog det sämsta spelet som gjorts till Wii. SJUKT DÅLIGT SPEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Yuck!! Bara tanken på ett till SMG gör mig sjuk! SMG var nog det sämsta spelet som gjorts till Wii. SJUKT DÅLIGT SPEL! Super Mario Galaxy är bästa spelet någonsin. Ont: Jag längtar jättemycket efter Super Mario Galaxy 2, uppföljaren till världens bästa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitten Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Måste köpa detta spel så fort det släpps!! Verkar asballt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Har det det kom en dag tidigare när jag förhands bokade och jag säger bara att det är ett måste ha spel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Den släpps imorgon och jag längtar till den!!!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Verkar awseome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Jag köpte det idag och det är ännu bättre än 1:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Faaan, vill bara cykla och köpa spelet! Tyvärr ligger närmsta spelaffär 3 mil bort :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jag köpte den idag :D Det är sjukt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.