Riolu Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Mygg/Geting/Humlafobi :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Jag stör mig på och hatar ganska mycket med hela mitt hjärta, speciellt samhället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Jag stör mig på att våran bil gick sönder när vi kommit en liten bit (husvagns semester). Så vi fick åka hem igen, laga bilen och vi åker nog imorgon <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Bor vid en bongård och har kofobi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Bor vid en bongård och har kofobi "Hälften av alla män som växt upp på bondgårdar i världen har haft sexuella kontakter med djur." Källa - onodiginformation.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Bor vid en bongård och har kofobi "Hälften av alla män som växt upp på bondgårdar i världen har haft sexuella kontakter med djur." Källa - onodiginformation.se Haha, vad fan. Jag hatar folk som inte förstår vad man menar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edge Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Jag vinner aldrig stora summor... xDDet är inte otur, du är bara dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Jag stör mig på och hatar ganska mycket med hela mitt hjärta, speciellt samhället. Martör och politiker, det är din framtid ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edge Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Jag stör mig på och hatar ganska mycket med hela mitt hjärta, speciellt samhället. Martör och politiker, det är din framtid ;) Jag skulle snarare tippa på alkis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Jag brukar nästan snubbla i trappen hela tiden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Martör och politiker, det är din framtid ;) Absolut inte, politik löser inga problem och med tanke på att jag planerar att bo i ett TVP-samhälle så är politiker knappast ett passande jobb. Teknologin är det som driver människan framåt och inte politik. Jag skulle snarare tippa på alkis.:_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 I think Edge is somewhat a troll? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.