Gäst Crazyshit Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Skrivet 8 Augusti 2009 Har ett litet problem. Varje gång jag startar upp cs och börjar spela så stängs msn ner. När jag sedan försöker starta upp det igen så funkar det inte? Då måste jag starta om hela datorn.. Hur kan jag lösa det? Citera
Backstab Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Skrivet 8 Augusti 2009 Har ett litet problem. Varje gång jag startar upp cs och börjar spela så stängs msn ner. När jag sedan försöker starta upp det igen så funkar det inte? Då måste jag starta om hela datorn.. Hur kan jag lösa det? Till att börja med installera om msn om du inte har gjort det :) Men jag fattar inte varrför du ska använda msn medans du spelar cs.. Citera
Gäst Crazyshit Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Skrivet 8 Augusti 2009 Har ett litet problem. Varje gång jag startar upp cs och börjar spela så stängs msn ner. När jag sedan försöker starta upp det igen så funkar det inte? Då måste jag starta om hela datorn.. Hur kan jag lösa det? Till att börja med installera om msn om du inte har gjort det :) Men jag fattar inte varrför du ska använda msn medans du spelar cs.. Nej men alltså, jag loggar ut från msn innan. Men sedan efter jag spelat cs och ska sätta på det igen så laddar de lite sedan händer inget. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.