Guggo Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Och sveriges tre största handlar om flickor , mode deras vardag när de leker brats typ? :3 Sveriges tre största bloggar är två modebloggar och en livsstil, mode, allt möjligt blogg. Blondinbella, som för tillfället är sveriges största blogg skriver visserligen om sig själv, men inte "Idag åt jag två mackor till frukost. Det var gott. I skolan hade vi träslöjd etc etc etc", utan pratar fortfarande av saker som är av allmänt intresse. "Idag köpte jag en ny hudkräm som heter X. Hittade den för Y kronor på Z. Ett mycket bra tips!". Visserligen skriver hon om sig själv, men fortfarande om saker som folk är intresserade av att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 (redigerat) Och sveriges tre största handlar om flickor , mode deras vardag när de leker brats typ? :3 Sveriges tre största bloggar är två modebloggar och en livsstil, mode, allt möjligt blogg. Blondinbella, som för tillfället är sveriges största blogg skriver visserligen om sig själv, men inte "Idag åt jag två mackor till frukost. Det var gott. I skolan hade vi träslöjd etc etc etc", utan pratar fortfarande av saker som är av allmänt intresse. "Idag köpte jag en ny hudkräm som heter X. Hittade den för Y kronor på Z. Ett mycket bra tips!". Visserligen skriver hon om sig själv, men fortfarande om saker som folk är intresserade av att läsa. DAGENS OUTFIT FTW! Redigerat 10 Augusti 2009 av Tunnelvision Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Sveriges tre största bloggar är två modebloggar och en livsstil, mode, allt möjligt blogg. Blondinbella, som för tillfället är sveriges största blogg skriver visserligen om sig själv, men inte "Idag åt jag två mackor till frukost. Det var gott. I skolan hade vi träslöjd etc etc etc", utan pratar fortfarande av saker som är av allmänt intresse. "Idag köpte jag en ny hudkräm som heter X. Hittade den för Y kronor på Z. Ett mycket bra tips!". Visserligen skriver hon om sig själv, men fortfarande om saker som folk är intresserade av att läsa. Japp, men ändå förstår jag inte hur folk kan vara så intreserade av Blondinballes blogg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Folk tycker väl om att läsa om mode/livsstil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 MacGyver @ Det är väl inget fel med att vilja få lite uppmärksamhet och bli kändis? Jag skulle jättegärna vilja bli igenkänd på tunnelbanan eller någon annan stans då och då. Med hjälp av det vill man ju påverka andra med det man vill skriva i sin blogg.Haha nej men det är så fjantigt att skriva om sig själv och bara hoppas att folk ska känna igen en, om de känner igen en så blir det troligen som en attentionwhore och ingen annan. Jag förstår inte vem som är intresserad att läsa om andras liv, man ska leva sitt eget istället. Och ang. t.ex. Blondinbella och liknande bloggar så är det bara reklam för olika stora företag, de bloggar för att tjäna pengar och inte för att få uppmärksamhet eller bli kända, även om det kanske var så i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Jag förstår inte vem som är intresserad att läsa om andras liv, man ska leva sitt eget istället. Varför tror du att stora bloggare inte skriver om sig själva...? :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.