Zaki Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Toon Link, Kirby, Captain Falcon, o.s.v... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 1.Lucario 2.Yoshi 3.Kirby 4.Wolf 5.Captain Falcon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Toon Link och Ike, bara dem jag spelar. Link suger totalt, en sämre version av Toon Link på alla sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RyoBakura Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Tycker att Captain Falcon är grymast, men favoriten är nog Ike eller Toon Link. x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Meta Knight,Kirby och Wario. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Lol på MK. Overpower char. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Toon Link, Ike, Captain Falcon, o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 15 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Mina är kirby/yoshi & G&W Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Sheik! Snake är också bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 1. Pit 2. Zelda/Sheik 3. Toon Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 KING DEDEDE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Toon Link och Ike, bara dem jag spelar. Link suger totalt, en sämre version av Toon Link på alla sätt. Link suger inte alls och det är inte en försämrad version av Toon Link. Link är en lite segare Toon Link som slår hårdare. Tillexempel som Fox och Wolf. OnT: Min favorit just nu är nog Ice Climbers eftersom att det är en skit rolig karaktär att spela med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.