Sound Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 (redigerat) Tja, jag har köpt Wotlk, Installerat det på datan, Och skrivit in koden på hemsidan. Jag har en lvl 55:a. Jag kan inte fara till Northrend, Och inte göra en DK heller! Hjälp mig! Redigerat 10 Augusti 2009 av Sound Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Unable to create Death Knight characters # Workaround: please create a new level 1 character on the affected realm, then try creating a Death Knight character once more. Unable to use zeppelins to travel to Northrend # Workaround: fully close down the game client. After five minutes have passed, please re-start the client, log back in and try again. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sound Skrivet 10 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Unable to create Death Knight characters # Workaround: please create a new level 1 character on the affected realm, then try creating a Death Knight character once more. Unable to use zeppelins to travel to Northrend # Workaround: fully close down the game client. After five minutes have passed, please re-start the client, log back in and try again. Funkar ej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Tja, jag har köpt Wotlk, Installerat det på datan, Och skrivit in koden på hemsidan. Jag har en lvl 55:a. Jag kan inte fara till Northrend, Och inte göra en DK heller! Hjälp mig! Står det på Wow-europe att ditt account är "Account Type: Wrath of the Lich King Account" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sound Skrivet 10 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 (redigerat) Ja, men vrf anmälde nån? Kan nån hjälpa plz? Redigerat 10 Augusti 2009 av Sound Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Uppdaterade trådens namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sound Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Mer hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sound Skrivet 12 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Yayz! DK Time! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Yayz! DK Time! Hur fixade du det? Frågade en GM :I? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sound Skrivet 20 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Jag om installera WoW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg