drmusicz Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=RcFtDJl2iMI till michael jackson. Bra va :D Redigerat 10 Augusti 2009 av drmusicz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 (redigerat) det där var ingen hyllning det var en förnedring. så jävla dålig. ber om ursäkt för mitt språk du jobbade säkert hårt med den men det var fan ingen bra hyllning. Redigerat 10 Augusti 2009 av asabrasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 10 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 (redigerat) det där var ingen hyllning det var en förnedring. så jävla dålig. ber om ursäkt för mitt språk du jobbade säkert hårt med den men det var fan ingen bra hyllning. Ok ;) det var ingen hyllning bara en rs video jag jobbade med, jag förstår säkert om du blir arg eftersom det är många som fortfarande älskar MJ, ska ändra inlägget och titeln på tråden. Redigerat 10 Augusti 2009 av drmusicz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Fortfarande lika skitig dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Kanske tog sin tid att göra, men its shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 skulle inte vilja kall det en hyllning, men den var rätt bra gjord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 that was horrible Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Var bra gjord. För att vara RS :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.