Str4ndB3rg Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Jag kan inte se nåra servers i find servers. Någon som vet vad jag kan göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 jag hade samma problem ett tag. måste bara fråga dig har du router. det löste sig när jag tog bort min router. eller kan man öpnna portarna. vet inte vilka eller hur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 10 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 (redigerat) okej jag kan joina friends Redigerat 10 Augusti 2009 av IceColdBaby0o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 det kunde jag göra ibland. har du router annars vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Jag kunde inte heller hitta servers igår! Hittade bara servrerna i favoriter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 jag kan ansluta servers via favoriter men jag har router Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 har du öpnnat portarna i routern? har du provat utan router någon gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Har samma problem. Har router. Ska koppla förbi routern idag, för jag ska flytta datorn och routern, ska LANa med kompisar och kontoret är lite litet för 3 datorer :P Då kan jag säga om det funkar för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 mm vad bra! gör det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Hm, nope. Sitter här, datorn direktkopplad i modemet... Funkar -Inte- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 12 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Hört många på en server nu säger att dom inte hittar nåra servers så kanske det är tillfälligt :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Måste vara något fel med steam.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg