drmusicz Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Ny xbox360 update är UTE NU! Skojar inte! Men den är inte så värst stor i Usa så har dom mycket mer att erbjuda men här i Sverige får vi bara games on demand och nya avatar kläder... Så vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Games on Demand = För dyra och för stora filer. Avatar Marketplace = Microsoft som bara vill tjäna pengar, som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Jag har en amerikansk användare så jag får väl mycket mer som du säger. :P Jag tycker det är nice med avatarkläder från typ Gears of War 2, Star Wars, Halo 3 Etc. Games on Demand är inget för mig eftersom jag bara har en 20 GB hårddisk. Ska nog köpa 4000 Microsoft points från gamepointsnow.com och köpa avatarkläder osv. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edge Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Köper nog någon av Bioshockprylarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Ska nog köpa den stora toppsen eller den radiostyrda Warthogen :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Jag har en amerikansk användare så jag får väl mycket mer som du säger. :P Jag tycker det är nice med avatarkläder från typ Gears of War 2, Star Wars, Halo 3 Etc. Games on Demand är inget för mig eftersom jag bara har en 20 GB hårddisk. Ska nog köpa 4000 Microsoft points från gamepointsnow.com och köpa avatarkläder osv. :) Varför köper man ens avatarkläder till en pixelerad gubbe som du inte ens använder?Skulle köpt RIKTIGA kläder istället. OT: Har redan laddat ner det. Mycket saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Jag har en amerikansk användare så jag får väl mycket mer som du säger. :P Jag tycker det är nice med avatarkläder från typ Gears of War 2, Star Wars, Halo 3 Etc. Games on Demand är inget för mig eftersom jag bara har en 20 GB hårddisk. Ska nog köpa 4000 Microsoft points från gamepointsnow.com och köpa avatarkläder osv. :) Varför köper man ens avatarkläder till en pixelerad gubbe som du inte ens använder?Skulle köpt RIKTIGA kläder istället. OT: Har redan laddat ner det. Mycket saker.. Bismilah arahman, salam alekom För att man ska vara extra unik framför annars, men jag kan förstå dig som inte har så mycket vänner på xbox live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Ska nog köpa den stora toppsen eller den radiostyrda Warthogen :] Håller med warthogen är grymmast ;) Jag har en amerikansk användare så jag får väl mycket mer som du säger. :P Jag tycker det är nice med avatarkläder från typ Gears of War 2, Star Wars, Halo 3 Etc. Games on Demand är inget för mig eftersom jag bara har en 20 GB hårddisk. Ska nog köpa 4000 Microsoft points från gamepointsnow.com och köpa avatarkläder osv. :) hur då, när då varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 onödigt! =/ köp banor till halo istället :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.