Pikachu97 Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) Hej! Jag skulle vilja ha hjälp med att få en avatarbild med namn på. Det ska vara Pikachu på och helst den bild jag redan har fast med namn. Tack på förhand och jag hoppas att ni vill hälpa mig :) Redigerat 11 Augusti 2009 av Pikachu97 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Om du vill att någon ska göra en avatar till dig så får du starta ett liknande ämne i "Fuskamynt" forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Om du vill att någon ska göra en avatar till dig så får du starta ett liknande ämne i "Fuskamynt" forumet.Bara om han är villig att betala den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu97 Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Hej! Jag skulle vilja ha hjälp med att få en avatarbild med namn på. Det ska vara Pikachu på och helst den bild jag redan har fast med namn. Tack på förhand och jag hoppas att ni vill hälpa mig :) Kan du göra en åt mig, jag betalar fuska mynt. 100 fuska mynt och så tar du min bild och skriver Pikachu97 på den. Hej! Jag skulle vilja ha hjälp med att få en avatarbild med namn på. Det ska vara Pikachu på och helst den bild jag redan har fast med namn. Tack på förhand och jag hoppas att ni vill hälpa mig :)Tack för hjälpen att du sa att man skulle lägga in vid forumets fuska mynt Tråd kan låsas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Låser. Kom ihåg att minsta betalningen är 100fm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg