Amaeli Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Dyraste filmerna genom tiderna 1 Pirates of the Caribbean: At World's End $300m 2 Spider-Man 3 $258m 3 Harry Potter and the Half-Blood Prince $250m 4 Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest $225m 5 X-Men: The Last Stand $210m 6 Superman Returns $209m 7 King Kong $207m 8 The Chronicles of Narnia: Prince Caspian $200m 9 Quantum of Solace $200m 10 Spider-Man 2 $200m 11 Terminator 3: Rise of the Machines $200m 12 Terminator Salvation $200m 13 Titanic $200m 14 Transformers: Revenge of the Fallen $200m 15 Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull $185m 16 Harry Potter and the Goblet Of Fire $180 17 The Golden Compass $180m 18 The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe $180m Kommande dyra filmer 1 Ávatar $320m 2 Tron $300m Kom gärna med tankar kring listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Det är så jävla äckligt höga priser så jag nästan inte vill leva längre. Sen att dom går plus i pengarhögen är ju ännu mer otroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 where is Lord Of The Rings? ._. Men helvete vad allt kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Och vem fan går alla pengar till? O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Dunno, säkert skådespelare, regissörer, stuntmän ja all skit som har med filmen att göra, nytt material kanske? ;_; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Ja men hur mycket kan det egentligen kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Och vem fan går alla pengar till? O_o Måste vara sammanlagda summan av allting som har med filmen att göra. Material, Hollywood tekniker, Skådespelarna är ju dyra som idioter osv.. Ja men hur mycket kan det egentligen kosta? Det fattar jag inte själv, tänk en värld utan cash.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) Ja men hur mycket kan det egentligen kosta? Det fattar jag inte själv, tänk en värld utan cash.. Venus Project? ^^ Nej, nej, jag vet, jag vet, jag vet, ni behöver inte förklara. Redigerat 11 Augusti 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Island är det billigt att handla på nu ska ni veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) Pengarna går som någon sa till skådespelare, regisörer osv, dessutom är ju tanken att filmbolaget ska tjäna en slant ochså. Finns skådespelare tar 200 miljoner kronor för en roll och ännu mer. Tycker inte det är så konstigt att Sagan om ringen inte är med på listan, alla nämnda har ju helt klart mer effekter och kulisser än Lotr, även om jag älskar trilogin :). Tycker däremot inte att spiderman 3 känndes som en 258 miljoner dollars film, jag menar många på listan ser betydligt dyrare ut än den. Redigerat 11 Augusti 2009 av Amaeli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Indeed. Men det är rätt galet att få så mycket pengar för en roll. Allting i världen som gör en känd eller bäst är baserat endast på pengar typ. Golf, hockey, fotboll. Allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Indeed. Men det är rätt galet att få så mycket pengar för en roll. Allting i världen som gör en känd eller bäst är baserat endast på pengar typ. Golf, hockey, fotboll. Allt. I get you some Coffee. Tänk om man själv va en skådis, en sådan stor som Depp, Smith. Att tjäna så mycket på en roll, en film är helt sjukt. Med tanke på att skaparen av Amazon.com, när han sålde sitt företag erbjöds han 30 miljoner eller liknande. Kolla då hur mycket dessa storfräsare tjänar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.