MrJesper Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Hur ve jag när jag har klarat ut Pkmn crystal? Det var allt jag undrade över! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 När du har besegrat PKMN TRAINER RED har du klarat det, men om du vill kan du försöka fånga alla Pokémon också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Om man ska klara HELA spelet 100% så ska du ha alla Pokemon upp till den generationen och ha dem i 100. Då är hela spelet slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 det är svårt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 12 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 När du har besegrat PKMN TRAINER RED har du klarat det, men om du vill kan du försöka fånga alla Pokémon också!Jaha! Vilekn ordning är det man ska klara gymledarna? (Kanto) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Det spelar ingen roll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 spelet går ut på att få alla pokemon, "gotta catch 'em all". man måste inte nödvändigtvis ha alla i lvl 100, eftersom level inte är avgörande för pokemonens styrka, du kan alltid breeda bättre team, bättre combos etc. den klassiska definitionen på när man klarar det lyder däremot: klara pkmn trainer red (ash). med det följer 16 gym-badges och pokemon ligan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg