Sound Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) Tja, nu när jag försöker sätta igång WoW så börja den downloada en patch, sen kommer TBC Installer upp. Hjälp! Först : Sen : Tacksam för svar! Lol.bmp Lolz.bmp Redigerat 11 Augusti 2009 av Sound Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Installera då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sound Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Installera då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) Ladda ner och installera direkt från wow-europe.com länk: http://www.wow-europe.com/en/downloads/client/index.html Scrolla ner och välj mac/PC, sen om du redan har vanliga WoW går den direkt över till TBC --> wotlk Redigerat 11 Augusti 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Hände samma sak när jag försökte installera åt min lillebror. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sound Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) Testade och uninstallera, Ska kolla om det funkar imorgon. Redigerat 11 Augusti 2009 av Sound Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Fick det där problemet också.. Men som tur va så va datan ny med typ bara wow på och ett musikalbum:P så jag formatera om datan och då funkade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg