blue_yoshi Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 om du klarat av water tempel så kan du ju få fire arrow. om du fått den (annars också. den ligger i lake hylia) så simma ut på den lilla ön mitt i vattnet inte dte med trädet utan den minsta som har två pelare på sig :) ställ dig mellan dem och han en flaska berädd! ;) spela sun song och VIPS! så kommer det fram en fe :D fånga den! du får fullt på magi mätaren och hjärtan! :D jag kom på det själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Får man 20 liv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 jag vet inte om man får fullt helt. det ska jag säga. för jag tror att jag typ hade fullt med liv och magi så. jag vet inte. men prova. för det var lite annorlunda. man såg bara en rosa boll som flug runt lite :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Det är inte bara där man kan få en Big Fairy, som det kallas. Det finns andra ställen också. Man ska kolla efter när Navi blir grön. Då kan det vara ett sånt ställe. (Jag vet att Navi blir grön också när man ska spela Scarecrow's Song, men då flyger hon ju iväg först.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 13 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 (redigerat) jasså. varför ska man göra det :blink: :huh: finns det en sång som heter så? näääää? Redigerat 13 April 2004 av blue_yoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Jo, så heter den SCARECROWS song, jag har en helt sjuk sådan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 jasså. varför ska man göra det :blink: :huh: finns det en sång som heter så? näääää? Klart att Scarecrow's Song finns. Har du helt missat det? Gå till fågelskrämmorna utanför laboratoriet som liten. Prata med den ena och spela en låt på åtta noter. Du hittar på låten själv. När du är stor kan du spela låten (som nu heter Scarecrow's Song) när Navi blir grön, så växer det upp en fågelskrämma som du kan hookshota på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 13 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 jasså det visste jag inte :o *hehe* men tack för tipset. men om det nu bara kommer upp en fågelskrämma. vad sjutton ska man med en fågelskrämma med i vatten till exempel? :blink: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Var hittar man is pillarna i oot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 jasså det visste jag inte :o *hehe* men tack för tipset. men om det nu bara kommer upp en fågelskrämma. vad sjutton ska man med en fågelskrämma med i vatten till exempel? :blink: :huh: Det kommer inte upp nån fågelskrämma i vatten, vad jag vet. Om det gör det, ska du hookshota på den, så att du kan ta dig till en plats du inte når annars. Templen brukar ha Gold Skulltulas på platser du bara kan nå med Scarecrow's Song. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Var hittar man is pillarna i oot I Gerudo Training Ground. Hämta alla nycklar och börja sedan med den VÄNSTRA dörren i rummet med alla dörrarna, så kommer du till ispilen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 nej den högra är det väl :huh: annars får du väl inte alla nycklar? jag har två kvar som man ska hitta men jag har ju varit överallt ju :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg