Cider Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 okidoki. se till att fixa en bra bild att ha som avtar då först. sen går du in på - Min kontrollpanel På vänstra sidan finns en "meny" titta under rubriken - Personlig Profil och där under - Ändra avatarinställningar Där kan du titta först på hur stor bilden ska vara, och sen vilken storlek, så den ser bra ut! :D sen där det står - Ladda upp en ny bild från din dator är det bara klicka på - Bläddra och leta upp bilden! :D Hoppas du förstod :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
green_yoshi Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 japp :P tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
green_yoshi Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 har du msn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
green_yoshi Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 hallå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 varsogod :) Japp, klicka på mitt namn här så hamnar du på min profil, bredvid MSN namn står det.. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 man behöver inte ens fånga den...den finns i de flesta tempel också...har bara hittat den i Fire-, Shadow- och Forest temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Jag skiter nog i Ice-arrows denna gången, kanske nästa gång... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 äh, så svårt är det ju inte! det enda som kan vara svårt är om man missar ett hål som man bara han se med Lens of truth! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 är det så att om man tar fel dörrar så kan man inte få ice arrows? jag har kollat i alla rum men hittar inte någon mer nyckel och jag behöver bara en till :( de lungt lungt jag hittade sista nyckeln ^^' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg