blue_yoshi Skrivet 11 April 2004 Rapport Skrivet 11 April 2004 är det någon som vet det? jag kommer inte ihåg :'( :( snälla hjälp mig fort!
Spaghettin Skrivet 11 April 2004 Rapport Skrivet 11 April 2004 man skulle fånga en stor fisk sen skulle man gå ut på en trästock
blue_yoshi Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Skrivet 11 April 2004 okej. vet du på ett ungefär hur stor?
blue_yoshi Skrivet 13 April 2004 Författare Rapport Skrivet 13 April 2004 är det någon som vill hjälpa mig här eller!? jag vet fortfarande inte vad jag ska göra för att få betet :(
Arwen Undomiel Skrivet 14 April 2004 Rapport Skrivet 14 April 2004 (redigerat) Jag har heller aldrig lyckats hitta det där fördömda betet. Vad jag har hört ska man inte fånga en fisk först. Man ska ju ha betet till att fånga en stor fisk. Jag har hört att betet finns i vassen, bland de tre stenarna, bland näckrosbladen... Man ska gå långsamt för att få det och det har jag gjort tusentals gånger, men jag hittar det aldrig. Redigerat 14 April 2004 av Rumiko
Cider Skrivet 14 April 2004 Rapport Skrivet 14 April 2004 Jag har inte heller hittat det men när jag en gång fråga så sa dom att gå ut som liten på den där stocken i vattnet så får du det... (inte för att jag förstod <_< ) Om ni kommer på hur så kan ni väl säga till? :P
blue_yoshi Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Skrivet 15 April 2004 jag har fått det en gång men då visste jag ju inte först att det var ett bete så jag har ingen aning om hur man gör :huh: :( men jag fattar inte. tar han bara upp det med händerna? eller ska man fånga i en burk. (inte så troligt att man ska fånga den i en burk eftersom man inte kan använda dem men i alla fall.) klart jag berättar så fort jag vet :P :D
Cider Skrivet 15 April 2004 Rapport Skrivet 15 April 2004 bra :D Det verkar ju som om han bara ska hitta det... :blink:
blue_yoshi Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Skrivet 15 April 2004 japp. bara gå på den och sedan VIPS! så har man det :huh:
blue_yoshi Skrivet 16 April 2004 Författare Rapport Skrivet 16 April 2004 japp. den är liten och rosa tror jag. :)
Arwen Undomiel Skrivet 16 April 2004 Rapport Skrivet 16 April 2004 japp. bara gå på den och sedan VIPS! så har man det :huh: Gå på vad? På stocken? Där har jag gått flera gånger, men aldrig fått nåt bete.
Rekommendera inlägg