Ogri Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Tja :) jag undrar om det finns någon här som skulle vara intresserad av psn sharing? Som många nog vet så kan man dela spel som man har köpt på psn med 4 personer (5 per konsoll) Jag har många spel så säg till om ni söker något då kan vi byta Adda mig på psn jag heter sizzo_gizzo här är mina psn spel http://www.youtube.com/watch?v=c5U8VptB0L4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 (redigerat) Tja :) är intresserad av wipeout HD, men undrar lite mer hur det funkar att dela med sig av spelen. Redigerat 12 Augusti 2009 av Zettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Jag skulle vilja spela Gears of war 2, Halo3 eller mass effect. Pma mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 (redigerat) Jag skulle vilja spela Gears of war 2, Halo3 eller mass effect. Pma mig.Halo 3, DAGENS!Skulle man kunna få Wipeout HD och Flower? :> Redigerat 12 Augusti 2009 av MrTast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 13 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 (redigerat) Tja :) är intresserad av wipeout HD, men undrar lite mer hur det funkar att dela med sig av spelen. titta på den här videon Jag skulle vilja spela Gears of war 2, Halo3 eller mass effect. Pma mig.Halo 3, DAGENS!Skulle man kunna få Wipeout HD och Flower? :> Du skulle inte kunna få men om du har något som jag vill ha då kan vi byta Redigerat 13 Augusti 2009 av Ogri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nazar96 Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Jag skulle vilja spela Gears of war 2, Halo3 eller mass effect. Pma mig. dom finns ens inte till ps3 noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 (redigerat) Jag skulle vilja spela Gears of war 2, Halo3 eller mass effect. Pma mig. dom finns ens inte till ps3 noob. Och vart fick du luft ifrån? Han kanske inte visste om att dem inte fanns till ps3 :P Redigerat 13 Augusti 2009 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Jag skulle vilja spela Gears of war 2, Halo3 eller mass effect. Pma mig. Halo 3, DAGENS! Skulle man kunna få Wipeout HD och Flower? :> Du skulle inte kunna få men om du har något som jag vill ha då kan vi byta Du får lite fuskamynt i utbyte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 15 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Jag skulle vilja spela Gears of war 2, Halo3 eller mass effect. Pma mig. Halo 3, DAGENS! Skulle man kunna få Wipeout HD och Flower? :> Du skulle inte kunna få men om du har något som jag vill ha då kan vi byta Du får lite fuskamynt i utbyte ;) Nej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Haha lol jag skojade bara klart jag vet att Gow2 och halo3 inte finns på ps3 jag är bara en liten Xbox360 fanboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Kan man shara ps1 spel som man köpt därifrån också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Kan man shara ps1 spel som man köpt därifrån också? Du kan shara allt du har köpt från Playstation Store. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.