Hoppa till innehåll

Lägga In Dvd I Datorn


JonteFire2
 Dela

Rekommendera inlägg

Skapa en ISO-fil av skivan med PowerISO och sedan mounta upp den när du behöver se den.

vad är en ISO-fil och hur gör man det? och mounta? vad är det??

 

en fil är en spegel av en skiva, en virtuell skiva och när man mountar den lurar man datorn att det är en vanlig skiva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sätt i DvD bara och låt windows media player fixa resten! xD så enkelt är det! du behöver ej lura datan och blända datan och ladda ner konstiga filer som inte datan gillar! Datan blir ju mobbad xD!! ta vanlig windows media player! har själv testat och rekomenderar stort! om det inte funkar så får du slå datan med en hammare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sätt i DvD bara och låt windows media player fixa resten! xD så enkelt är det! du behöver ej lura datan och blända datan och ladda ner konstiga filer som inte datan gillar! Datan blir ju mobbad xD!! ta vanlig windows media player! har själv testat och rekomenderar stort! om det inte funkar så får du slå datan med en hammare

Funkar det verkligen att lägga in dvd.er i wmp? trodde det bara gällde cd

 

Ne, som jag trodde..

det står "Det går inte att spela upp DVD-video. Kanske måste du justera bildskärmsinställningarna i Windows. Öppna Bildskärmsinställningar i Kontrollpanelen och minska bildskärmsupplösning och färgkvalitet."

 

Jag ändrade bildskärmsinställningarna men det funkade inte ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sätt i DvD bara och låt windows media player fixa resten! xD så enkelt är det! du behöver ej lura datan och blända datan och ladda ner konstiga filer som inte datan gillar! Datan blir ju mobbad xD!! ta vanlig windows media player! har själv testat och rekomenderar stort! om det inte funkar så får du slå datan med en hammare

Funkar det verkligen att lägga in dvd.er i wmp? trodde det bara gällde cd

 

Ne, som jag trodde..

det står "Det går inte att spela upp DVD-video. Kanske måste du justera bildskärmsinställningarna i Windows. Öppna Bildskärmsinställningar i Kontrollpanelen och minska bildskärmsupplösning och färgkvalitet."

 

Jag ändrade bildskärmsinställningarna men det funkade inte ändå!

 

jag har faktis testat själv att se på film på wmp och det funka faktis fint

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...