ETS Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Hej, jag har need for speed most wanted. När jag spelar spelet så går allt bra men när jag tillexempel har vunnit ett race eller så och gör conitue så går spelet bort helt plötsligt och det kommer en ruta som står " skicka fel rapport" och "skicka inte". Varför blir det så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 12 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Kan någon svara plz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Använder du en piratkopierad version/crack av spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 13 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Använder du en piratkopierad version/crack av spelet? Har ingen aning, jag ladda ner den från megaupload och vet inte nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Piratkopierad, en dålig sådan eftersom den inte fungerar som den skall. http://www.fuska.se/forum/index.php?act=boardrules 3.7§ - anmäld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Som ForlorN sa, §3,7. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg