Hoppa till innehåll

Olyckligt Kär


Rekommendera inlägg

Hej !

Jag har haft känslor för en kille i 2 år nu. Vi har hållt på med varann osv. Men aldrig blivit ett par. Jaghar sårat honom och han har sårat mig. Vissa perioder är vi jätte tighta men sen händer något med honom ocg så slutar han helt plötsligt höra av sig. Efter ett tag kommer han tilbaka och så upprepas samma sak igen. Jag vet inte vad jag ska göra. Han har sagt att han tycker om mig och bryr sig om mig. Jag skrev ett brev till honom och talade om att ja skulle vilja va med honom fast det va helt okej och vaara vän samtidigt. Jag var hos honom för ett tag sen och han har fått rosor o en nalle och de fanns på hans skrivbord i sovrummet. Han fick de för jätte länge sen! Sen höll vi på att kyssas men ja fegade ur.

 

Nu har han flyttat 60 mil ifrån och han har slutat svara sen han flyttade. Vad ska jag göra ? Gilar han mig eller vad är det hanvill? Varför kommer han tillbaka gång på gång? Skulle vara otroligt tacksam för svar !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Taeckie

som redan sagt, 60 mil är långt bort och om det nu skulle bli "bra" igen så är distansförhållande väldigt anstängande, och tjejer i allmänhet (jag syftar inte på alla tjejer nu, men de flesta, och jag antar att du är en tjej) brukar lätt bli avundsjuka, och om killen då bor 60 mil bort, hur skulle det då gå?

Låt honom gå, han vill inte det du vill. Det finns många fler!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min syster hade en pojkvän som bodde 80 mil från henne och det höll i ett år. De träffades på någon festival när hon gick in i fel tält och vågade inte gå ut igen, så det låter ju inte helt omöjligt att du kontaktar honom och att det kan lyckas att ni blir tillsammans igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...