Windnoob Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Ska nog testa Kbot eller den andra chompa. Verkar bättren RSBot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Kan man göra så att inte RSBot tar paus hela tiden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Kan man göra så att inte RSBot tar paus hela tiden? Ja, gå bara in och bocka av anti-ban grejen autobreaker eller något sådant... Kommer inte ihåg vart du hittar det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Anti-randoms/Anti-ban -> Breakhandler -> Off. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Vf ens fuska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Vf ens fuska?Slipper arbeta såklart. Skulle själv aldrig fuska på min main, det känns inte rätt helt enkelt. Har däremot bottat på min pure... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mugam3r Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 kan någon hjälpa? Rsbot startar inte ens :l och jag försökte med rs2hacks botten den bara withdrawar 7 st logs och sen sticker iväg -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg