addeB Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Finns flera på min server tror jag, och tror du pre-tbc raidarna kommer fortsätta (lika aktivt) om dom tar bort onyxia? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Det är ju orättvist för onyxia att sitta där på sina 60 levlar när vi har fått privilegier att bli 20 levlar högre. Onyxia: nerf players! buff me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Finns flera på min server tror jag, och tror du pre-tbc raidarna kommer fortsätta (lika aktivt) om dom tar bort onyxia? Tror nog inte Onyxia var höjdpunkten för pretbc, hon är lättast så folk som inte kan raida annat går henne, sen när dom tar bort 60 versionen så klagar folk för dom har inte nog med folk för andra raids? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Ja ungifär så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Tråkigt tycker jag, visst Naxx10/25 var kul men det sög att gamla Naxx var tvunget att försvinna därför. Tog de inte bort gamla Onyxia vore detta också bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Det här är ju sjukt... Blizz hatar ju oss 60s! Dom bara bryr er om er 80s med Full ulduar gear! kom igeen! Onyxia är menad för 60! det här dom pratar om är totalt ****! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Det här är ju sjukt... Blizz hatar ju oss 60s! Dom bara bryr er om er 80s med Full ulduar gear! kom igeen! Onyxia är menad för 60! det här dom pratar om är totalt ****! Tror nog 80s är en majoritet av World of Warcrafts community. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Det här är ju sjukt... Blizz hatar ju oss 60s! Dom bara bryr er om er 80s med Full ulduar gear! kom igeen! Onyxia är menad för 60! det här dom pratar om är totalt ****! Å andra sidan, hade du tänkt stanna på level 60? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Han kanske har en level 60 som han bara kör pre-tbc raids med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Jo kanske, men hur ofta får man göra det? Inte många som vill ha med 60's i sina gamla raid grupper för achivement eller rep eller liknande. Spelet är ju gjort så man ska levla vidare och bör därför anpassas i första hand för full levlade ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 (redigerat) "Det här är ju sjukt... Blizz hatar ju oss 60s! Dom bara bryr er om er 80s med Full ulduar gear! kom igeen! Onyxia är menad för 60! det här dom pratar om är totalt ****!" Hur många 60s kör ens Onyxia då? Jag ser bara en mass PLOX BOOST ME IN ONYXIA!! i tradechat Redigerat 3 September 2009 av Sportlov Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Alla som är en annan lvl än 60 är nåns alt (main) eller gms irl kompisar. Själv har jag min 80 som bank char :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg