Hoppa till innehåll

Mirror's Edge Underskattat?


Lillasyst3r
 Dela

Rekommendera inlägg

Tankade demot till Mirror's Edge för jag hade inget bättre för mig, hade bara hört lite kort om det tex att det var någon svensk utvecklare iblandad och så. Började spela lite, å lite mer och ännu mer, tror fan jag har varvat demot 20-30 ggr nu, tycker faktiskt det är så jävla roligt. Då är ju frågan är det bara jag som tycker det är roligt eftersom man inte hört så mycket om spelet och det har sjunkit i pris snabbt som attan eller sitter folk och spelar det i hemligthet? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är svenska DICE som gjort spelet (DICE har förövrigt också gjort alla battlefield)

Och absolut, detta spel är underbart men tyvärr också väldigt kort. Men jag köpte det för fullpris och jag ångrar mig inte.

 

Sen så är det väldigt många patetiska som antagligen inte vill köpa bara för att man är tjej, sen så är väl vissa lite rädda att det är tråkigt då det är "nytt".

Men jag är glad över att DICE vågade sig på detta.

 

(förresten, jag visste inte att du hade skaffat en ps3. Har för mig att du skrev mycket i blue ghost men sedan blev bara mer och mer emot mig :D)

Redigerat av UOne
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev extremt besviken på Mirror's Edge. Jag varvade det på 4 timmar max.

Det var väldigt enformigt och när man hade klarat ut det fanns det ju fan inget mer att göra!

Förutom Speed-Run och Time Trial, men vem vill skynda sig igenom spelet en gång till?

 

På Spelbutiken.se finns det för 148:-, det tycker jag faktist ändå är värt.

Jag köpte det för typ 599:-, det var fan inte värt pengarna.

Bytte in spelet på Game dagen efter...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På många sätt är mirror's edge ett ganska "litet" spel. Man frågar sig ofta frågor varför storyn i spelet byggdes på eller att ingen editor eller multiplayer följde med som båda två skulle starkt replay-värdet enormt. Dock så står fortfarande spelet i svansen för sin genre, jag menar... Hur många spel levererar samma känsla och inlevelse?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev extremt besviken på Mirror's Edge. Jag varvade det på 4 timmar max.

Det var väldigt enformigt och när man hade klarat ut det fanns det ju fan inget mer att göra!

Förutom Speed-Run och Time Trial, men vem vill skynda sig igenom spelet en gång till?

 

På Spelbutiken.se finns det för 148:-, det tycker jag faktist ändå är värt.

Jag köpte det för typ 599:-, det var fan inte värt pengarna.

Bytte in spelet på Game dagen efter...

Man kan ladda ner typ en bana som är PS3 exklusiv på PS3 Store.

Den banan ger dig väl lite replayability? Den ger dig motivation att köra spelet kanske en yttligare 2 timmar?

Måste bara påstå att på trailern jag länkar ser den otroligt rolig och snygg ut. Gillar utseendet på Mirrors Edge och musiken. Fast jag har själv inte kört eller köpt spelet.

 

Länk: http://www.youtube.com/watch?v=IiwOHJS1u_s

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är svenska DICE som gjort spelet (DICE har förövrigt också gjort alla battlefield)

Och absolut, detta spel är underbart men tyvärr också väldigt kort. Men jag köpte det för fullpris och jag ångrar mig inte.

 

Sen så är det väldigt många patetiska som antagligen inte vill köpa bara för att man är tjej, sen så är väl vissa lite rädda att det är tråkigt då det är "nytt".

Men jag är glad över att DICE vågade sig på detta.

 

(förresten, jag visste inte att du hade skaffat en ps3. Har för mig att du skrev mycket i blue ghost men sedan blev bara mer och mer emot mig :D)

? Blue ghost?

 

Men iaf ska nog köra bort till maxi och se vad det kostar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...