Staejjkarn Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 (redigerat) Tja, nu e det så här att jag har laddat ner questhelper men jag vet inte vad jag ska göra-.- Min polare sa att jag ska öppna World Of Warcraft mappen och lägga in den på addonsmappen men den mappen saknar jag helt så jag vet inte hur jag ska göra? Jag installerade wow igår men alla patcher och det blev klara idag. Jag har inge speltid just nu så jag har inte spelat wow något alls på min data kan det vara nått som orsakar problemet eller? OCH JA JAG HAR KÖRT REPAIR. Redigerat 14 Augusti 2009 av Staejjkarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 (redigerat) World of warcraft>Interface>addons. Där! : ) Tror du kan behöva loggat in åtminstone en gång också, men är inte säker. Redigerat 14 Augusti 2009 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 14 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Mmm, joo jag hoppas verkligen det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Jupp, du måste logga in en gång iallafall. Om du inte gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 (redigerat) World of Warcraft > Interface > AddOns, och där ska den packas upp med... Sen kan du logga in på WoW och klicka på AddOns nere i vänstra hörnet när du ska välja karaktär så ser du om det är med någon QuestHelper i listan. Redigerat 14 Augusti 2009 av Necromancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 För mig funka det inte med att logga in. Så jag gjorde mapparna själv :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 14 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 (redigerat) För mig funka det inte med att logga in. Så jag gjorde mapparna själv :)Funkade det!? EDIT: Körde en sekund och tittade, så nu fanns mappen o allt funkar prima nu :D Redigerat 15 Augusti 2009 av Staejjkarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Rekommenderar Carbonite, ett addon som fungerar som QuestHelper fast mycket bättre imo. googleit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 För mig funka det inte med att logga in. Så jag gjorde mapparna själv :)Funkade det!? EDIT: Körde en sekund och tittade, så nu fanns mappen o allt funkar prima nu :D Ofc. Det är ju programerat att den ska leta efter den mappen. Du kan ju te.x ta bort realmlisten och göra en egen ny som heter: Realmlist.wtf. Det kommer funka. För den söker efter det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 16 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Ok det visste jag inte XP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg