drmusicz Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Originalet var extremt bra men vi får aldrig glömma våra små Gamers här. http://www.youtube.com/watch?v=RFoV6bKpNjw Gjorde videon direkt efter jag såg originalet som jag såg för första gången här på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rown Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Haha, cool =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 14 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Haha, cool =D Tack ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 det sista du gjorde stog det att det tog 1,5 månad för dig att komma till 99 mining! Vad du spela länge då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 14 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 det sista du gjorde stog det att det tog 1,5 månad för dig att komma till 99 mining! Vad du spela länge då eller? Att mina utan att sova och äta i 1 och en halv månad tycker du inte är länge? Du har tålamod som jag vill ha :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Whit training raaaage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Whit training raaaage FFFFFFUUUUUUUUUU- (Tänkte samma sak!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 den var bra. men du hade stavat fel på with i slutet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 All cred to me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 15 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 All cred to me. Självklart, tack vare dig gjorde jag videon :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Inte så mycket skills i videon för att vara ärlig, har sett bra mycket svårare och coolare spelhändelser :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Inte så mycket skills i videon för att vara ärlig, har sett bra mycket svårare och coolare spelhändelser :SHåller med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.