Hoppa till innehåll

Nästa Expansion: Cataclysm


zitroz
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst MacGyver

Haha? Du kan ju förvänta dig att Cataclysm kommer i 2011, inte om någon månad eller så. Ta det lite lugnt, du får tid att döda arthas.

Absolut inte 2011, skulle tippa på april 2010.

 

Är det bara jag som tycker det är tråkigt att den gamla världen(den vi spelar i nu) kommer försvinna?

Och är det bara jag som har tänkt på att dom borde fixa en typ tids portal mellan den förstörda världen och den gamla?

Det är bara bra då WoW världen borde förändras! En tidsportal är nog inget bra.. Fast jag skulle gärna se att de satte upp pre-TBC servers, TBC servers, och WoTLK servers då för sådana som dig. Själv saknar man ju det gamla goda classic :)

 

F.ö. bör alla notera att i trailern säger de "as the terrible war against The Lich King continues..", betyder detta att man inte kommer att kunna döda Arthas innan Cataclysm?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 95
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det här är så jävla värdelöst kukaktigt så man blir helt matt. Om detta är nästa expansion så slutar jag.

 

 

det är nästa http://www.wow-europe.com/cataclysm/index....1DA14A.app17_05

 

Så information om en ny expansion har det börjat rycktats om rejält mycket på sista tiden nu, här är lite kort info(allt är ryckten inget blizz har sagt)

 

Max levelen kommer bli 85

2 nya raser: Worgen(ally), Goblin(horde)

Nya classe till gamla rases:

(Alliance)

Human får Hunter.

Dwarf får Mage och Shaman.

Night elf får Mage.

Gnome får Priest.

 

(Horde)

Orc får Mage.

Undead får Hunter.

Troll får Druid.

Tauren får Paladin och Priest.

Blood elf får Warrior.

 

Sen kommer det lite nya raids och sånt. Jag har knappt läst något än.

 

Men hur som helst de nya klasserna är ju sjukt puckade. Det ända jag gillar är att gnomes får priest. För gnomer har ingen heal klass än. Men det andra är ju bara sjukt dumma..

Night elf mage till exemel.. det var night elfs som började med arcane magi som blev High elfs..

Dwarf Shamman... WTF?!

Tauren Paladin och Priest... why?

Nej om dessa klasser skulle visa sig på raserna skulle ju loren blivit galet fuck'd up och isåfall borde alla raser kunna vara alla klasser...

 

EDIT: Source: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=92919.0

 

lägg in den här som extra source http://www.wow-europe.com/cataclysm/index....1DA14A.app17_05

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara jag som tycker det är tråkigt att den gamla världen(den vi spelar i nu) kommer försvinna?

Och är det bara jag som har tänkt på att dom borde fixa en typ tids portal mellan den förstörda världen och den gamla?

Du kommer att få se den gamla världen på ett eller flera sett har blizzard sagt. Ett självklart sätt är Caverns of time.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara jag som tycker det är tråkigt att den gamla världen(den vi spelar i nu) kommer försvinna?

Och är det bara jag som har tänkt på att dom borde fixa en typ tids portal mellan den förstörda världen och den gamla?

jo, jag har lite blandade kännslor där, men det löste jag genom att bestäma att jag skulle levla en allt innan den kommer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här är ett leakat releasedatum om nån är intresserad, http://www.worgen.info/home/2009/8/22/wow-...n-gamestop.html

 

Hur har dem löst det för att man ska kunna spela bara WoW? Alltså så man inte behöver köpa alla expasnioner om man ska börja spela det.

Det kommer väl komma en enorm patch som ändrar hela azeroth, det kommer ju fortfarande gå att levla från 1-58 utan problem. Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara jag som tycker det är tråkigt att den gamla världen(den vi spelar i nu) kommer försvinna?

Och är det bara jag som har tänkt på att dom borde fixa en typ tids portal mellan den förstörda världen och den gamla?

Det är bara bra då WoW världen borde förändras! En tidsportal är nog inget bra.. Fast jag skulle gärna se att de satte upp pre-TBC servers, TBC servers, och WoTLK servers då för sådana som dig. Själv saknar man ju det gamla goda classic :)

 

F.ö. bör alla notera att i trailern säger de "as the terrible war against The Lich King continues..", betyder detta att man inte kommer att kunna döda Arthas innan Cataclysm?

 

Tror inte tillräckligt många skulle vart på TBC och WoTLK servrarna för att de skulle hålla kanske på vanilla servern men tror rätt många skulle tröttna efter ett tag o gå tillbaks till senaste exp'n... Men ge nya expn hatat wotlk sen dag 1 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Tror inte tillräckligt många skulle vart på TBC och WoTLK servrarna för att de skulle hålla kanske på

De sätter ju givetvis upp så många servrar som behövs för att möta behovet, om det är vädligt lite folk som skulle kunna tänka sig att spela där så är det väl bara att ha lite, om inte bara en server för t.ex. TBC? Redigerat av MacGyver
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

F.ö. bör alla notera att i trailern säger de "as the terrible war against The Lich King continues..", betyder detta att man inte kommer att kunna döda Arthas innan Cataclysm?

Man kommer kunna döda Arthas. Frågan kom upp igår på en Q&A och där sa dom att dom har planerat ett riktigt stort slut av fighten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Man kommer kunna döda Arthas. Frågan kom upp igår på en Q&A och där sa dom att dom har planerat ett riktigt stort slut av fighten.

Alltså kommer man att kunna döda Arthas INNAN Cataclysm?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...