Hoppa till innehåll

Tbx Ifrån Ett Par Månders Inaktivitet ( 8+ ) , Whats New? :p


show2time
 Dela

Rekommendera inlägg

som topicen lyder. har ni några tips, minigames, boss information m.m o rekommendera mina melee stats är i signaturen: comb lv 133+

vill dock tillläga att jag har lvl 17 i magic, så allt som kräver det, skippa å säga om det.

 

 

tack i förhand!

Redigerat av show2time
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gw har jag gjort, vad ar det andra då. mobilising armies.. btw nått nytt sãtt att dra up prayer o range på, bortsett ifrån chins o PH G'alt ???

Hmm.. Soul wars är ganska bra, men tråkigt. Chins är fortfarande det bästa, och G' alt. ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

som topicen lyder. har ni några tips, minigames, boss information m.m o rekommendera mina melee stats är i signaturen: comb lv 133+

vill dock tillläga att jag har lvl 1 i magick, så allt som kräver det, skippa å säga om det.

 

 

tack i förhand!

Var det inte du som försökte få 99 slayer utan att träna magic? men failade när du fick 18 magic av ngn quest lr något?

 

Du kan ju ta och testa det nya bounty hunter?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

som topicen lyder. har ni några tips, minigames, boss information m.m o rekommendera mina melee stats är i signaturen: comb lv 133+

vill dock tillläga att jag har lvl 1 i magick, så allt som kräver det, skippa å säga om det.

 

 

tack i förhand!

Var det inte du som försökte få 99 slayer utan att träna magic? men failade när du fick 18 magic av ngn quest lr något?

 

Du kan ju ta och testa det nya bounty hunter?

 

Jag har för mig att han ville vara först med 85 magic utan slayer, men jag kan ju ha fel Redigerat av Viruz256
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo d stämmer, glömde 7an de e 17, i vilket fall e det nágon som kör corporal beast e det vãrt d hur mkt kosta det pre tripp vad e dropp chancen %?, o isf hur mkt har ni tjänat vid han?

 

tack i f?rhand.

Beror ju på vilka du spelar med. Om ni är många eller några, lvls osv.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...