Gäst EmoNerdChild Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Ja typ som wow fast ingen multiplayer. Ska vara relativt nytt med bra grafik. Inget att ladda ner, utan ett "riktigt" spel. När jag menar typ som wow så menar jag att de har olika raser, många vapen, quest och sånt. Finns det något sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Oblivion och Fallout 3 kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 (redigerat) Det här med laddnings tiden på oblivion, även om man har en bra dator kommer det många ändå? Redigerat 16 Augusti 2009 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Laddningstider? De kanske är många men de försvinner på 1-2 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Oblivion var också det första jag tänkte på när du sa "WoW offline". Några noterbara laddningstider känner jag inte till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Ok. Jag såg en rewiew, och han sa att det ända negativa var laddningstiderna, blev lite konfunderad då. Har läst några recentioner och spelet verkar vara jävligt bra. Tror det blir det som jag ska skaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Rusa inte igenom hela mainquestet heller, det finns många många olika roliga saker man kan göra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.