fubbis Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Jag hade ingen anslutning till mitt nätvärk så jag högerklickade på nätverks ikonen längst ner till höger och sedan "diagnose and repair" och klickade på "automatically get new IP settings for the network adapter 'local area connectionn" och sen klickade jag på "reset network adapter" men sen råkade jag avbryta och sen kom inte samma sak upp när jag klickar på diagnose and repair och jag har ingen anslutning och kan inte hitta nåt nätverk längre! HJÄLP!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Gör standardgrejerna: Starta om router/switcher Starta om dator Starta om modem Bryt alla kopplingar förutom dator-router/switcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 16 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 funkar inte eller hur menar du med bryt alla kopplingar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 funkar inte eller hur menar du med bryt alla kopplingar? Ta ur alla andra sladdar... Hm hm, jag har faktiskt ingen aning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 17 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Funkar inte/fràn fubbis DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.