Hoppa till innehåll

Merciless Vs Vengeful


Hector
 Dela

Rekommendera inlägg

Vilket var svårast att få av Merciless Gladiator och Vengeful Gladiator vilket är mer rare? Ser merciless gladiator netherdrake och Vengeful gladiator netherdrake mount lika danna ut?

Googla på bilder, nej dom ser inte likadana ut.

 

Merciless gissar jag var svårast då gearen inte gav lika mycket som vengeful.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej vad betyder obv?

 

Vengeful obv. I slutet av TBC sprang 90% av PvParna runt i full merciless från honor

Ja men menar Titeln vilket av dom var svårast att få. När det var turnament att få merciless då hade man bara s2 gear från arena points det var senare när s3 kom som man kunde skaffa med honor så s2 fanns inte tillgängligt när tournamentet var då fick man fortfarande köpa med arena points

 

fast när tävlingen var för vengeful för titeln kunde man köpa merciless gear från honor så mnåste ha varit svårare att få merciless titeln eller?

 

fast vet ej hundra bara som jag tycker

Redigerat av Hector
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Merciless gissar jag var svårast då gearen inte gav lika mycket som vengeful.

 

Exorz svar var bland de dummaste svar jag sett. Alla som låg runt 2.3k+ (vilket behövdes för att bli gladiator) hade samma förutsättningar gearmässigt i både s2 och s3.

 

Men vengeful var antagligen (lite) svårare att fixa eftersom att personer på 1500-1800 sprang runt i full s1 för honor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Season 2 var svårast för hade man inte börjat på starten för season 1

så skulle man inte få en bra start för season 2.

För Season 1 då fortfarande kosta arena points.

 

Och i Season 2 så tror jag Warlock var OP och när hunters trädde fram med deras Beasttalentbuffar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...