Paffi Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Skrivet 16 Augusti 2009 Åkte upp i stockholm på semester köpte supreme commander såg bra ut med systemet men när jag väll kommer hem så har jag bara 1.21 GHz och jag behöver 1.8 GHz processor och nu undrar jag om man kanske kan fakea att man har det och spela spelat i alla fal men kanske dålig grafik typ snälla hjälp mig Citera
Sidney Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Skrivet 16 Augusti 2009 Nepp går inte. Du får köpa en ny processor eller strunta i spelet. Citera
Paffi Skrivet 16 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 16 Augusti 2009 okey misstänkte det tack ;) :) Citera
Aircondition Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Skrivet 16 Augusti 2009 Har du testat att installera och spela det då? Och vad har du för processor? Citera
Paffi Skrivet 16 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 16 Augusti 2009 Har du testat att installera och spela det då? Och vad har du för processor?japp untitled.bmp Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.