JonteFire2 Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 När jag spelade in så filmade jag in i en film som jag spelade upp i VLC om ni förstår vad jag menar. Men det funkar ju inte. Allt blir ju bara helt svart! Någon som vet vad det är för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zandzor Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 När jag spelade in så filmade jag in i en film som jag spelade upp i VLC om ni förstår vad jag menar. Men det funkar ju inte. Allt blir ju bara helt svart! Någon som vet vad det är för fel?jag tror att det inte går spela upp i vlc men är inte helt säker hitta något annat program och testa. hoppas de funkar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 17 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Vet inget annat program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 När jag spelade in så filmade jag in i en film som jag spelade upp i VLC om ni förstår vad jag menar. Men det funkar ju inte. Allt blir ju bara helt svart! Någon som vet vad det är för fel? Är du dum eller? Eftersom du kan spela upp filmen i vlc så har du filmen på datorn. Öppna filmen och klipp ut det du vill och redigera sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 17 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 När jag spelade in så filmade jag in i en film som jag spelade upp i VLC om ni förstår vad jag menar. Men det funkar ju inte. Allt blir ju bara helt svart! Någon som vet vad det är för fel? Är du dum eller? Eftersom du kan spela upp filmen i vlc så har du filmen på datorn. Öppna filmen och klipp ut det du vill och redigera sen. Men om det inte går att lägga in filmen i movie maker då?? för att det är en jävla .vob-fil?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 När jag spelade in så filmade jag in i en film som jag spelade upp i VLC om ni förstår vad jag menar. Men det funkar ju inte. Allt blir ju bara helt svart! Någon som vet vad det är för fel? Är du dum eller? Eftersom du kan spela upp filmen i vlc så har du filmen på datorn. Öppna filmen och klipp ut det du vill och redigera sen. Men om det inte går att lägga in filmen i movie maker då?? för att det är en jävla .vob-fil?? http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=8916 Ungefär 5 sekunder av googling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 17 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 När jag spelade in så filmade jag in i en film som jag spelade upp i VLC om ni förstår vad jag menar. Men det funkar ju inte. Allt blir ju bara helt svart! Någon som vet vad det är för fel? Är du dum eller? Eftersom du kan spela upp filmen i vlc så har du filmen på datorn. Öppna filmen och klipp ut det du vill och redigera sen. Men om det inte går att lägga in filmen i movie maker då?? för att det är en jävla .vob-fil?? http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=8916 Ungefär 5 sekunder av googling. Tack, men jag förstår inte riktigt.. man måste ju typ ladda ner en massa skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.