Hoppa till innehåll

Omröstning: Vem Vill Ha Wasd Tillbaka Som Moderator?


CookieMan
 Dela

Rekommendera inlägg

LÄS HELA INLÄGGET!

 

Jag, och många andra, tyckte att WASD var Fuskas bästa moderator. Men för ett tag sen så blev han av med sin Moderatorplats pga att Admin inte tyckte att han var lämplig som Moderator. Nu tänkte jag att jag gör en omröstning som visar hur många som tycker att han är lämplig Moderator!

 

Jag gör ej detta till ett vanligt omröstningsformulär eftersom att ingen ska gå in och rösta utan att ha läst tråden! I ställer ska alla skriva:

 

Svar: Ja, WASD ska få bli moderator eller: Nej: WASD ska ej vara moderator!

 

Detta ska stå i slutet av inlägget, om ni vill kan ni skriva en motivation i början av inlägget! Inlägg som EJ innehåller detta kommer inte att räknas! Alla korrekta inlägg kommer att skrivas i listan här nedan. "Ja-raden" är alla som tycker att WASD ska vara moderator. "Nej-raden" är alla som inte vill att WASD ska vara Moderator!

 

 

Ja, WASD ska vara Moderator:

 

1. CookieMan

2. Crazyshit

3. 40200

4. Dave37

5. Mixx0r

 

 

 

Nej, WASD ska INTE vara Moderator:

 

1. Sandkakan

2. Dezen

3. TheUnnamed

Redigerat av CookieMan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 106
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag antar att det finns en anledning till att han blev avsatt?

Ja, men det ända som jag har hört är att han har som vissa säger "snokat" i något speciellt gruppforum. Han har även erkänt det i en annan tråd och bett om ursäkt. Någon dag senare blev han av med Moderatorplatsen!

 

Edit: Crazyshit med på listan!

Redigerat av CookieMan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker definitivt WASD ska vara mod igen, han gjorde några dumma grejjer, men alla gör fel nångång. WASD var lätt den bästa modden jag har upplevt.

 

Föresten tycker jag seriöst du ska ha en vanlig omröstning, dels för att det inte är något svårt ställningstagande och dels för att bevara användares integritet, ingen ska behöva hänga ut sin åsikter om man inte vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker definitivt WASD ska vara mod igen, han gjorde några dumma grejjer, men alla gör fel nångång. WASD var lätt den bästa modden jag har upplevt.

 

Föresten tycker jag seriöst du ska ha en vanlig omröstning, dels för att det inte är något svårt ställningstagande och dels för att bevara användares integritet, ingen ska behöva hänga ut sin åsikter om man inte vill.[/b]

 

Nej, då måste alla som hittills har röstat rösta om! Kan bli lite rörigt!

 

 

Edit:

Ganska skönt att slippa faktiskt, dessutom börjar jag gymnasiet om 2 dar. Men jag uppskattar att du gjort denna tråden.
Okej, om WASD inte vill vara Moderator så kan någon Mod låsa tråden. Men ärligt talat, DU VAR BÄST WASD! Redigerat av CookieMan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...