TechnoLover Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Kan du ta bort min sida Admin? Jag vet vad som kommer hända, men om det måste hända så gör det det. Fråga inte varför, kan du respektera att jag vill ta bort min sida? Nej, jag vill inte bara logga ut och låta min sida vara kvar, jag vill att den ska bort. Okej? Jag är trött på denna jävla skitsida nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 skicka ett PM till admin istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 18 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 skicka ett PM till admin istället. Alltid är det någon som tror sig veta något. Han är typ aldrig inne, och när han väl är det så kollar han runt i forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Eller så har du fel..! :-O "Jag som är admin på denna sidan. Har ni några frågor så kan ni ställa dem via pm." Hmm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 18 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Eller så har du fel..! :-O "Jag som är admin på denna sidan. Har ni några frågor så kan ni ställa dem via pm." Hmm... Ät sand, Kakan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst khazoldor Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 ta bort min sida oxå!!!!!!!!! jag pallar inte ha en anv. här när jag aldrig är inne här så ta bort den nuuuuuuuuuuuuu!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 18 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 ta bort min sida oxå!!!!!!!!! jag pallar inte ha en anv. här när jag aldrig är inne här så ta bort den nuuuuuuuuuuuuu!!!!!!! Tja brorsan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 (redigerat) Lite familjelycka på forumet, naww. Hoppas han inte är lika retarded som du TL. Skicka ett PM till Admin, det går inte snabbare bara för att du sitter och tjatar >:( Redigerat 18 Augusti 2009 av Raeven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 18 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Lite familjelycka på forumet, naww. Hoppas han inte är lika retarded som du TL. Skicka ett PM till Admin, det går inte snabbare bara för att du sitter och tjatar >:( Du är gravt sinnesrubbad din lilla håriga iller. Du är INTE värd mer, än krypen jag mosar med glädje varje dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst khazoldor Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 (redigerat) *Spam anyone?* Redigerat 18 Augusti 2009 av Nafrali §1 Floding. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Gravt sinnesrubbad? Jag tror det är du som behöver söka hjälp på ett psykhem för allt spam som du skickar till mig via PM nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Jag har inte riktigt fattat varför man inte bara har kvar sin användare men inte går in på den. Det är ju samma sak. Varför inte bara sluta gå in på sidan? Men om du nu vill få svar, skicka ett PM till Admin. Han har alltid svarat på mina! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg