Gäst 40200 Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Började i måndags Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Ofyfan skola imorgon! Hoppas man får bra polare på media sen då! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 jag började i torsdags (20) och jag har det bästa schemat ever jag är ledig varje fredag hela höst terminen WOHO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Ofyfan skola imorgon! Hoppas man får bra polare på media sen då! =D På lördag? ;o Det menar du väl endå inte? jag började i torsdags (20) och jag har det bästa schemat ever jag är ledig varje fredag hela höst terminen WOHO Fan jävla lycko. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 jag började i torsdags (20) och jag har det bästa schemat ever jag är ledig varje fredag hela höst terminen WOHOHur kan du vara "ledig" varje fredag i en hel termin? Vilket program samt vilka kurser läser du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 ää va fan, har man tur så har man, jag var ledig två dar i veckan, och resten av skolveckan var halvdagar, detta hade jag under typ 12 veckor, sjukt härligt, men det biter en i röven nu när man går trean -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 24:e här. :)Samma här, Sundsvall ftw! :D Ska bli nice att få dig i klassen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 jag började i torsdags (20) och jag har det bästa schemat ever jag är ledig varje fredag hela höst terminen WOHOHur kan du vara "ledig" varje fredag i en hel termin? Vilket program samt vilka kurser läser du? jag går andra året livsmedel på östra och om du är så grovt intresserad av mig så blir jag faktiskt lite rörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Började i måndags, på tisdagen började alla riktiga lektioner och på 4 dagar har jag hunnit få: 1 bokrecension 3 språkläxor + 35glosor /språk (spanska, franska och engelska) 1 hinduismarbete 1 buddhismarbete 1 novellarbete 1 nationellt prov inskrivet när det ska hållas 1 mattediagnos och tid för prov Kemiläxa på Periodiska systemet, rita atombyggnaden hur elektroner och protoner sitter ifrån Väte - Magnesium. Musikläxa, att hitta lite fakta om Evert Taube Tror det var allt vi fick xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 jag började i torsdags (20) och jag har det bästa schemat ever jag är ledig varje fredag hela höst terminen WOHO Hur kan du vara "ledig" varje fredag i en hel termin? Vilket program samt vilka kurser läser du? jag går andra året livsmedel på östra och om du är så grovt intresserad av mig så blir jag faktiskt lite rörd Nej, det kan jag direkt inte påstå. Blev bara och undra när du sa att du är ledig varje fredag i en hel termin. Men som sagts, tydligen så kan man götta sig en dag i veckan på visa program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Har gått i en vecka nu, började 17:e. Min klass är soft, läxa första dagen ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Jag började den 19/8 (onsdag). Det var kul för att några av mina gamla kamrater är där :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.