Skywalker Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Nån som gillar Mel Brooks filmer? Han har gjort olika parodier som driver med olika filmstilar. Dom jag sett är: Spaceballs (Det våras för rymden), som är en parodi på Starwars blandannat. Young Frankenstein (Det våras för Frankenstein), parodi på skräck. The Sheriff (Det våras för sheriffen), parodi på västernfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 jag har sett två av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 jag gillar Mel Brooks filmer! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 jag älskar mel brooks filmer speciletlt Spaceballs ska nog gå och se på den nu. Jippi 400 inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Jag har sett Spaceballs, Young Frankenstein och The Sheriff plus dessa: The Producers (Det våras för Hitler) Men in Tights (Karlar i trikåer, handlar om Robin Hood) Det våras för världshistorien (vet ej vad den heter på engelska) Det våras för stumfilmen (vet ej vad den heter på engelska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.