Trasheye Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 ska någon ha det.... det är ju så skön grafik på dom spelen=)lätt att jag ska ha det.... billigt som stryk också=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 skön grafik? det är ju 2D. fast...2D kan ju vara rätt snygt också, men lite platt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 jo men det är ju det som är hela coola grejen=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 JAG SKA KÖPA DET :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 vad är street blablabla B) ni dricker ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 vad är street blablabla B) ni dricker ju DRICKER vad??? street fighter är ju det mest kända slåss spelet.. det finns filmer tecknade och otecknade=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 (redigerat) Exaktamente, mannen. Street fighter är as poppis ju. Jag skall nog köpa det, fasst först Jak 2. Förresten dricker jag bara vatten, mjölk, oboy, juice, festis, MER, fanta, coca cola, sprite, pepsi, cola light. Det heter ju Street fighter och inte Sprit fighter! Jag vill asså inte lägga mig i, men street fighter är ett bra spel! :angry: Redigerat 4 Maj 2004 av Ratchet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg