Hoppa till innehåll

The Sims 3: Simmar Fast Vid Forskningsanläggning!


Skagis
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har ett stort problem. Just nu spelar jag i staden Riverwiew, och det är så att flera utav stadens invånare har fastnat vid forskningsanläggningen. Det började med att jag ringde och bjöd in några simvänner, som aldrig dök upp. Till slut insåg jag att de också stod utanför den där anläggningen. De går inte att bjuda in, bjuda ut eller spela med, de åldras inte eller ingenting, utan är bara fast stående där. Någon som haft samma problem?

Jättetacksam för svar!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ett stort problem. Just nu spelar jag i staden Riverwiew, och det är så att flera utav stadens invånare har fastnat vid forskningsanläggningen. Det började med att jag ringde och bjöd in några simvänner, som aldrig dök upp. Till slut insåg jag att de också stod utanför den där anläggningen. De går inte att bjuda in, bjuda ut eller spela med, de åldras inte eller ingenting, utan är bara fast stående där. Någon som haft samma problem?

Jättetacksam för svar!:)

öm d här är kingdom hearts forumet.. haru kollat om d finns ett the sims forum.. ^^ tror du skulle få mer hjälp där ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag har ett stort problem. Just nu spelar jag i staden Riverwiew, och det är så att flera utav stadens invånare har fastnat vid forskningsanläggningen. Det började med att jag ringde och bjöd in några simvänner, som aldrig dök upp. Till slut insåg jag att de också stod utanför den där anläggningen. De går inte att bjuda in, bjuda ut eller spela med, de åldras inte eller ingenting, utan är bara fast stående där. Någon som haft samma problem?

Jättetacksam för svar!:)

Installerat senaste patchen?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...