TuggaBananWTF Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 (redigerat) http://www.jesper.nu/onlinespel/action/473...tform_racing_2/ Hej är det någon som spelar Pr2 :rolleyes: Jag gör det och heter Vicke & Jag är i rank 30 :) med CROWN HAT!! Information: Tävla mot andra i att komma till målet på respektive bana. För varje race får du experience som du kan uppgradera din gubbe med. För att komma vidare och få tillgång till fler banor krävs också en viss poäng. Styr med piltangenterna och använd sakerna du får genom att hoppa på frågetecknen genom att trycka mellanslag. ;) Redigerat 22 Maj 2010 av DevilZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Spelade det för ett tag sen och blev helt beroende :P Spelar dock inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 äger de ska släppa en 3 a men den sägs akulle ha släppts i julas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 spelade det förut, minns att det var kul men tröttnade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Skit roligt spel asså. Adda Shake421 :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wheelspin Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Jag spelar Heter grodslukarenx, kolla gärna mina banor ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Adda mig, heter K1ll1ng5pree. Är lvl 4 just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 heter: weter98: adda mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Spelade i ett tag och fick Santa hat, blev glad. Men sen börja allting gå dåligt, sen orkade jag inte mer och dampa :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.