Hellbringer Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Undrar bara hur lång tid det tar att från lvl 60 till 80? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Beror på var och hur du lvlar. Och om du har en main som köpt heirlooms till den som du ska lvla så går det ännu snabbare. Men utan heirlooms och om du questar så kanske det kan ta upp till 2 veckor, 1 vecka om du lvlar snabbt eller till och med mindre än en vecka. Beror ju på hur mycket man sitter vid WoW med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 22 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Undrar också om ett lätt sätt att få pengar för flying mount. Jag är lvl 60 och det var länge sen jag spelade wow så jag har glömt nästan bort allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 9999999999999999år om du är seg som fan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Ett lätt sätt att få pengar till flying mount kan vara att köra mining, farma en massa adamantite ore när du kan mina dem, de säljs för 80g för en stack på min server. Eller kan skinning vara bra med i högre lvl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Levla från 60 till 80 utan och köpa något, betala bara dina repairs och dina skills, då har du råd för flying mount sedan cold weather skill vid level 77, köper du inget alls kanske du har råd till epic flying nästan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 23 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Tack för alla svar! Tråden kan låsas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg