Cobra Skrivet 11 April 2004 Rapport Skrivet 11 April 2004 Jag får inte fusken till FarCry att funka. Det räcker ju inte med att skriva in koderna i konsollen. Har även laddat hem Trainer och startat spelet med den. Men det händer ingenting. Vad göra??? Citera
Moody Skrivet 12 April 2004 Rapport Skrivet 12 April 2004 Har du kollat här? http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=3985 Citera
-MGS- Skrivet 12 April 2004 Rapport Skrivet 12 April 2004 köra utan fusk är bäst blir enklast. Citera
Cobra Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Skrivet 12 April 2004 Har klarat det utan fusk men vill spela det igen bara för att det är så bra. Vill dock slippa att vara så nervös hela tiden utan bara kunna njuta :-) Har kollat på sidan och laddat hem trainern men får inget att funka. Citera
Cobra Skrivet 26 April 2004 Författare Rapport Skrivet 26 April 2004 Ingen som har svaret på denna fråga? Citera
Ytterman Skrivet 26 April 2004 Rapport Skrivet 26 April 2004 På din genväg av Far Cry på skrivbordet, högerklicka och välj egenskaper. I rutan Mål, efter genvägen, skriv -devmode . när du startar har du små fuskknappar, eller vad man ska säga. Tryck P för alla vapen, O för 999 i ammo, F4 för att flyga genom väggar och sånt. Det står att odödlighetsknappen ska bara backspace, men det funkar tyvärr inte =/ Citera
CeZ Skrivet 27 April 2004 Rapport Skrivet 27 April 2004 Inga Trainers funkar har laddat hem en Trainer till alla mina spel inga funkar Citera
Cobra Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 30 Maj 2004 Ingen som har kommit på något? Citera
killer boy Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Skrivet 30 Maj 2004 Det är samma här det går inte heller måsta men lägga in divemod elle vad det heter Citera
Night-Killer Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Skrivet 19 Juli 2004 ja... det är lätt bara gör så här: högerklicka på genvägen.. i rutan "mål" skriv: -devmode sen kör du spelet som vanligt! då har du de här fusken p=alla vapen o=999 ammo F1=se i en annan vinkel' F4=kör "Fly Mode" gör så du kan flyga igenom väggar och så Citera
Offline Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Skrivet 19 Juli 2004 jag testa med trainern på min och det funka perfekt med odödligheten i! man trycker på backspace så kommer nån grön text fram uppe i hörnet och varje gång man skulle ha dött ändras det från 0 till 1 osv.!!! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.