Wo3e Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Tja!! Har nu använd linux några dagar och är väldigt nöjd med de men jag har ett problem med grafiken. När jag kollar på video lr scrollar ner så lagar hela skärmen :S de kanske beror på att grafikkortet är inte installerat :S.. Allt annat funkar perfekt.. Ja har Intel GMA X4500 på min dator, kan ni hjälpa mig snälla? :D... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Ladda ner dom senaste drivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wo3e Skrivet 23 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 men var ska ja ladda ner de? har haft windows länge och nu har jag tröttnat på de så har jag bytt till linux men problemet är att de jag inte hittar drivrutiner till grafikkortet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 (redigerat) http://www.intel.com/support/graphics/detect.htm Testa där. Redigerat 24 Augusti 2009 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Vilken dist av Linux använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.