prophet Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 (redigerat) Tjenare, nu är det så att jag och mina vänner har startat ett litet projekt. Vi skall starta en raidingguild och behöver lite medlemmar. Jag kör egentligen på en rogue men den är i en guild som jag inte vill lämna. Jag levlar därför upp en Paladin (Tänkt protection i 80) och skall använda den som min raidingkaraktär när det väl kör igång. Därför undrar jag om det finns några erfarna raidare samt snabba levlare som skulle vilja vara med i detta projekt? Guilden heter Aspect och skall cleara alla 10-manna raids och sedan köra 25-manna raids. Cataclysm närmar sig och snart försvinner WoTLK's raids, eftersom ingen kommer köra dem. Raidingschemat är tänkt att se ut något såhär: Tre-fyra raids i veckan, tre timmar var. Var vecka: Naxx-10 -> VoA-10+OS-10 -> Ulduar-10 -> ToCr-10 När du dingar 80 hjälper dig igenom ToC normal tills du har alla epics du behöver i instansen och sedan fortsätter vi med heroics. Med ett par epics samt enchants och gems skall du enkelt kunna köra Naxx-10 samt VoA-10+OS-10. Detta är inget slackerscenario, vi kör hårt och fort. Gör skolarbetet efter skolan eller icke alls. Skriv i tråden om du är intresserad eller har några frågor. Redigerat 24 Augusti 2009 av ForlorN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Tjenare, nu är det så att jag och mina vänner har startat ett litet projekt. Vi skall starta en raidingguild och behöver lite medlemmar. Jag kör egentligen på en rogue men den är i en guild som jag inte vill lämna. Jag levlar därför upp en Paladin (Tänkt protection i 80) och skall använda den som min raidingkaraktär när det väl kör igång. Därför undrar jag om det finns några erfarna raidare samt snabba levlare som skulle vilja vara med i detta projekt? Guilden heter Aspect och skall cleara alla 10-manna raids och sedan köra 25-manna raids. Cataclysm närmar sig och snart försvinner WoTLK's raids, eftersom ingen kommer köra dem. Raidingschemat är tänkt att se ut något såhär: Tre-fyra raids i veckan, tre timmar var. Var vecka: Naxx-10 -> VoA-10+OS-10 -> Ulduar-10 -> ToCr-10 När du dingar 80 hjälper dig igenom ToC normal tills du har alla epics du behöver i instansen och sedan fortsätter vi med heroics. Med ett par epics samt enchants och gems skall du enkelt kunna köra Naxx-10 samt VoA-10+OS-10. Detta är inget slackerscenario, vi kör hårt och fort. Gör skolarbetet efter skolan eller icke alls. Skriv i tråden om du är intresserad eller har några frågor. Jag kan tänka mig att joina. Har erfarenhet i ulduar, naxx och voa. Alla 10/25 förutom ulduar där är det bara 10man. Är det horde vi kör? Isåfall försöker jag nog transfera min mage till din server. (lvl 65) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 24 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Vi kör Alliance då mina vänner redan är 80. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Gör skolarbetet efter skolan eller icke alls. Jag antar att ni har full respekt för plugg inför prov etc? Btw, vilka roller behöver ni? (Tank/dps/healer). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 24 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Gör skolarbetet efter skolan eller icke alls. Jag antar att ni har full respekt för plugg inför prov etc? Btw, vilka roller behöver ni? (Tank/dps/healer). Absolut.Allting just nu. Här är min paladin: http://armory.wow-europe.com/character-she...rage&n=Burf 2 heirlooms, går ganska mycket fortare :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Hm, kanske drar upp en präst, holy dårå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 24 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Whispa mig när du kommer online. Skriv ert karaktärsnamn i tråden först, eftersom några typer från gruppforumet Sidekick tyckte det var kul att imitera er. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Gjort en char nu, Tropez, Human Priest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 24 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Invitad och klar, någon annan som är intresserad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 25 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Garkan har lekt lite spion på forumet och hittat tråden, han är invitad till guilden och spelar som en Death Knight. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Okej. Med tanke på att ni kör alliance så tänkte jag skicka över min level75 DK till eran server. Mer info om när osv kommer om ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Kanske drar upp en Hunter .... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg