prophet Skrivet 25 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 (redigerat) Kevve kommer köra lock, han är invitad... om två sekunder iaf. Redigerat 25 Augusti 2009 av ForlorN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Kevve kommer köra lock, han är invitad... om två sekunder iaf. Ska jag köra lock? Nej. >_< Nån som gillar att bs'a här verkar det som. Jag har inte ens gamecard, jag är påväg in att köpa det idag. >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 25 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Men vafan, kan SideKick lägga av? De här småskitarna har hållt på ett tag nu. Skriv i tråden ert karaktärsnamn innan ni skriver till mig så är ni snälla. Har fått nog. Kanske drar upp en Hunter .... ;)Ursäkta, men jag har aldrig sett ett inlägg gjort av dig här på forumet. Har du någon exp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Jupp , har just nu en 80 Warlock som har dragit igenom ungefär hälften av Ulduar Clearat dom andra raidsen på både 10 och 25 (utom då ToCr) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 25 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Låter bra, skriv ditt karaktärsnamn om/när du skapar en i tråden och sedan whispa mig ingame. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 (redigerat) Hade kunnat raida lite med er om ni varit på rätt realm ^^ Min guild kör ändå inget under Ulduar25 så får pugga dem ändå ;) Kan kanske göra någon char och säga hej iaf. Redigerat 25 Augusti 2009 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 25 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Hade kunnat raida lite med er om ni varit på rätt realm ^^ Min guild kör ändå inget under Ulduar25 så får pugga dem ändå ;) Kan kanske göra någon char och säga hej iaf. :P Låter trevligt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 26 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Det rullar på, guilden är rätt aktiv - speciellt om kvällarna. Status: Tropez - Tunnelvision - Level 13 Priest Burf - F0rl0rN - Level 32 Paladin Kawur - A little someone named Garkan - Level 58 Death Knight IRL kompisar: Redhell(Arms 80) med DKalten Må(DPS av något slag 80) Prästen Eluni(Holy 80) med druidalten Kriknag(Ej bestämd 44) Om ni inte orkar levla eller flytta karaktärer, är ni välkommna att joina guilden för socialt sällskap. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Parental lock denna helg, så kan inte logga in i helgen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 bump. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Tackar Tunnelvision, vi är fortfarande på gång för intresserade människor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 (redigerat) Glömde läsa rubriken. Redigerat 2 September 2009 av dannoeh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg