Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Låter kul, skulle kunna skapa en karaktär på den servern och joina guilden så får jag se hur långt jag kommer med lvlandet på den. Men vilken slags server är det?

• Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Låter kul, skulle kunna skapa en karaktär på den servern och joina guilden så får jag se hur långt jag kommer med lvlandet på den. Men vilken slags server är det?

PVE

Har du någon experience?

Skrivet

Den experience jag har är min tauren warrior på lvl 77 som jag mest har sprungit runt, utforskat, testat olika grejjer och gjort en hel del achievements på. Skulle nog ha varit lvl 80 för länge sedan om jag nu inte hade gjort en massa annat ;)

Skrivet

Den experience jag har är min tauren warrior på lvl 77 som jag mest har sprungit runt, utforskat, testat olika grejjer och gjort en hel del achievements på. Skulle nog ha varit lvl 80 för länge sedan om jag nu inte hade gjort en massa annat ;)

Du kommer antagligen inte komma med i raidteamet då, vi söker till raidteamet endast människor med experience.
Skrivet

Behövs mer tanks?

Har haft funderingar på att levla upp en prot warrior eller tank druid

har kört naxx,os,eoe,voa och ulduar 10/25 som tank med min belf pala

Skrivet

Jodå, mer tanks behövs.

Min paladin är atm 58. i outland och dingar 60 om en timme cirka. skulle tippa på att jag är 80 nästa helg. om två veckor skulle jag tippa på att första raider kommer.

Skrivet (redigerat)

Tror inte alla är lika aktiva i att levla som du :P Men det finns fler ppls ju så ;P

Nej det vet jag om, men det verkar inte finnas många som är intresserade överhuvudtaget.

currently level 68

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ INGET FCKIN PREPAID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

köper imorgon, ser på prison break... sen natti natti

Redigerat av ForlorN
  • 3 veckor senare...
  • Skapa ny...