Svedda Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Låter kul, skulle kunna skapa en karaktär på den servern och joina guilden så får jag se hur långt jag kommer med lvlandet på den. Men vilken slags server är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Låter kul, skulle kunna skapa en karaktär på den servern och joina guilden så får jag se hur långt jag kommer med lvlandet på den. Men vilken slags server är det?PVEHar du någon experience? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Den experience jag har är min tauren warrior på lvl 77 som jag mest har sprungit runt, utforskat, testat olika grejjer och gjort en hel del achievements på. Skulle nog ha varit lvl 80 för länge sedan om jag nu inte hade gjort en massa annat ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 6 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Den experience jag har är min tauren warrior på lvl 77 som jag mest har sprungit runt, utforskat, testat olika grejjer och gjort en hel del achievements på. Skulle nog ha varit lvl 80 för länge sedan om jag nu inte hade gjort en massa annat ;)Du kommer antagligen inte komma med i raidteamet då, vi söker till raidteamet endast människor med experience. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Behövs mer tanks? Har haft funderingar på att levla upp en prot warrior eller tank druid har kört naxx,os,eoe,voa och ulduar 10/25 som tank med min belf pala Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 6 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Jodå, mer tanks behövs. Min paladin är atm 58. i outland och dingar 60 om en timme cirka. skulle tippa på att jag är 80 nästa helg. om två veckor skulle jag tippa på att första raider kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Tror inte alla är lika aktiva i att levla som du :P Men det finns fler ppls ju så ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 (redigerat) Tror inte alla är lika aktiva i att levla som du :P Men det finns fler ppls ju så ;PNej det vet jag om, men det verkar inte finnas många som är intresserade överhuvudtaget. currently level 68 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ INGET FCKIN PREPAID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! köper imorgon, ser på prison break... sen natti natti Redigerat 10 September 2009 av ForlorN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 29 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...34142&sid=1 Är level 80 nu, ulduar-10 gearad. Inte ens en dag played i 80. u missed something. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg