Hoppa till innehåll

Låsa Själv

Luxaxix

Rekommendera inlägg

Hej!

Något som finns på Travians forum är en funktion där trådskaparen kan låsa sin egna tråd när denne vill detta. Den kan på samma sätt låsa upp den också, hur många gånger den vill det.

Skulle något sådant vara bra för fuska.se/forum?

Bara en tanke jag kläckte ur mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror frågan kommit upp förut, minns inte vad den fick för svar men som du ser finns det ingen sån funktion.

Den har kommit upp förr ja. Search and you will find B) Har för mig att det sista svaret i trådarna har varit att det har funnits en sådan funktion, men att det har tagits bort.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låsa upp sin egen tråd? Tänkt dig då hur jobbigt det skulle vara för moderatorna om de anser att en tråd är onödig, och låser denna. Då skulle ju trådskaparen bara kunna låsa upp tråden igen.

Denna funktion fanns på Travians forum. Var med om detta en gång, att trådskaparen låste upp den efter att jag hade låst den (När jag var moderator där). Efter lite snack med Admin och så så blev det väldigt hårt straff på detta. (Tror det var 2 veckors avstängning).

Anmäl din tråd och be om att få låsa den, finns det anledning till detta så låses då tråden.

Jag vet att det inte ger samma "makt"-feeling, men det kan leda till missbruk.

Mjo, detta forumet har ganska omogna medlemmar i alla kategorier (Säger inte att alla är det!), så just det här forumet kanske inte är redo för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anmäl din tråd och be om att få låsa den, finns det anledning till detta så låses då tråden.

Precis så var svaret förra gången och så är det även nu. Trådar skall låsas av en anledning och inte bara på måfå.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis så var svaret förra gången och så är det även nu. Trådar skall låsas av en anledning och inte bara på måfå.

Och möjligheten att Radera sina inlägg? En väldigt funktionell funktion... Fanns även den på Travians forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...